dodanie a preprava

Dodávka a preprava

Tu sa dozviete všetko o preprave a doručení vašej objednávky. Ste vítaní, aby ste nás kontaktovali pre podrobné informácie alebo individuálne ponuky. Dodávateľská oblasť v súčasnosti pozostáva z celej Európy.

Standardversand (2-3 Werktage)

  • Bestellungen bis 39,98€ (inkl. MwSt.): 3,95€ (inkl. MwSt.)
  • Bestellungen ab 39,99€ (inkl. MwSt.): kostenlos

Premiumversand (1-2 Werktage)

  • Nur bestellbar über Telefon
  • Lieferung nächster Werktag bis 12:00 Uhr: 25,99€ (inkl. MwSt.)
  • Lieferung nächster Werktag bis 20:00 Uhr: 19,99€ (inkl. MwSt.)

Štandardná preprava z 20 kg

  • Objednávky od 20 kg do palety: bezplatne
  • Paletová preprava: individuálne podmienky
  • Expresná preprava: V závislosti od dohody v Nemecku!

Prepravné informácie

Tu sa dozviete všetko o preprave a doručení vašej objednávky. Ste vítaní, aby ste nás kontaktovali pre podrobné informácie alebo individuálne ponuky.
Dodávateľská oblasť v súčasnosti pozostáva z celej Európy. Na doručenie do rôznych krajín nás kontaktujte.

1. Schritt

Bestellvorgang abschließen & entsprechende Versandklasse wählen

2. Schritt

Versandbestätigung & Tracking-ID per E-Mail erhalten

3. Schritt

Sendungsverfolgung mit flexiblen Zustellungsoptionen

4. krok

Oznámenie o dodávke v cieľovom mieste.

Nejaké otázky?

Telefón: +49 8724 285960
E-mail: info@altruan.de

1. Ktoré metódy prepravy ponúkame?

  • Posielame Európa -v celom s Dhl, pre Expresné dodávky používame UPS.
  • Objednávky pred 13:00 Zvyčajne opustil náš sklad v ten istý deň.
  • V celom Nemecku: Dodávky sa zvyčajne dosahujú vo vnútri jeden pracovný deň Tvoj cieľ.
  • Niekedy sa dodáva sobota.
  • vysielanie Európa -v celom potrebovať 2-5 pracovné dni.

2. Je možný pick -up?

  • Jeden zbierka V našom logistickom centre je tiež možné. Dajte nám podľa toho vedieť žiadosť zbierky.

Altruan GmbH - sklad 1; Geratsdorf 10 - 84323 Massing

3. sledovanie zásielky

Odoslaním doručenia dostanete potvrdenie o doprave (okrem potvrdenia objednávky), v ktorom nájdete všetky informácie o vašom doručení a odkaz na sledovanie. Zmeny stavu sa vám okamžite pošlú. 

4. Neboli úplne zachované?

Ospravedlňujeme sa, ak od vás váš tovar úplne neprichádza. Váš objednaný tovar sa často odosiela do niekoľkých balíkov, čo znamená, že poskytovateľ balíkových služieb môže dodať nesplatený tovar neskôr. 

V prípade veľkých objednávok alebo objednávok s tovarom s rôznou dostupnosťou pošleme na sklade vopred. Hneď ako bude k dispozícii, zvyšok objednávky sa odošle okamžite. Ak je vaša zásielka takýmto prípadom ovplyvnená, budeme vás okamžite informovať. 

Zvrátenie

Ak má váš tovar chyby, zabezpečíme vám bezplatný návrat. Kontaktujte nesprávne alebo poškodené doručenie do 14 dní od prijatia, aby sme pre vás mohli podniknúť všetky ďalšie kroky. Ak chcete zrušiť svoju objednávku, pozrite si presný proces preplatenia našich zmluvných podmienok a Informácie.

Poznámky k povinnosti vykúpenia pre obalový materiál

Podľa súčasného zákona o balení v súlade s oddielom 15 ods. 1 vety 1 PackAckg sme povinní bezplatne stiahnuť nasledujúce obalové materiály od koncových spotrebiteľov:

  • Prepravte balenie, ako sú palety, veľké balenie atď.,
  • Predaj a vonkajšie obaly, ktoré sa zvyčajne nevzťahujú na súkromných koncových spotrebiteľov ako odpad po použití,
  • Predaj a vonkajšie obaly, pre ktoré účasť systému nie je možná z dôvodu neznášanlivosti systému podľa § 7 odseku 5 a
  • Predajné balenie znečisťujúca látka -obsahujúca výrobu tovaru alebo
  • Opakovane použiteľné balenie.

Pri dodaní produktu sa používa vhodný obalový materiál, ktorý bezplatne berieme. Zabezpečujeme teda návrat obalového materiálu do recyklačného cyklu. Objasnením možností návratnosti by sa mali lepšie výsledky dosiahnuť pri návrate balenia a príspevku na splnenie cieľov európskeho vykorisťovania podľa smernice EÚ 94/62/ES.

Obalový materiál môžete odovzdať ako koncový spotrebiteľ v mieste skutočného odovzdania alebo v jeho bezprostrednej blízkosti.