Platba a úhrada

Tu sa dozviete všetko o platbe a preplatení vašej objednávky. Ste vítaní, aby ste nás kontaktovali pre podrobné informácie alebo individuálne ponuky. Dodávateľská oblasť v súčasnosti pozostáva z celej Európy.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Spoločnosť Direct Debidy

Iba pre firemných zákazníkov!
V prípade spoločnosti Direct Decb Dembitu musíte raz podpísať mandát na debet a poslať ho svojej banke. Spoločnosť Direct Debet vám neumožňuje vrátiť sumy. Všetky podrobnosti môžete získať od svojho poradcu pre zákazníka.


Kliknite na Stiahnutie tu.

Všetky informácie na prvý pohľad!

Telefón: +49 8724 285960
E -mail: info@altruan.de

1. Ktoré spôsoby platby ponúkame?

  • Ponúkame rôzne spôsoby platby, aby boli čo najpohodlnejšie. Môžete platiť kreditnou kartou, debetnou kartou, PayPal, Sofortüberweisung, Direct Debet, Doplatcing, Fracice alebo iných spoločných poskytovateľov platobných služieb.

2. Ako môžem požiadať o vrátenie peňazí?

  • Ak sa chcete uchádzať o vrátenie peňazí, kontaktujte náš zákaznícky servis e -mailom alebo telefónom. Nechajte si pripraviť číslo objednávky a uveďte dôvod na vrátenie peňazí. Spracujeme žiadosti o úhradu podľa našich podmienok a právnych ustanovení. Váš nárok na vrátenie peňazí závisí od individuálnych okolností a dôvodu vrátenia peňazí.

3. Môžem zrušiť svoju objednávku, ak som už zaplatil?

  • Áno, je možné zrušiť objednávku, pokiaľ ešte nebola odoslaná. Okamžite kontaktujte náš zákaznícky servis a zariadte zrušenie. Ak už bola objednávka odoslaná, môžete využiť svoje právo na výber a vráťte tovar do 14 dní od prijatia. Po úspešnej kontrole vráteného tovaru bude kúpna cena preplatená.

4. Ako dlho trvá, kým sa vrátim moja náhrada?

  • Po schválení žiadosti o úhradu sa táto suma postúpi na účet, ktorý ste použili do 14 dní. V závislosti od vašej banky alebo poskytovateľa platobných služieb však môže trvať niekoľko dní, kým sa suma objaví na vašom účte.